cat · esp
PRESENTACIÓ  |  ACTIVITATS  |  ACTUACIONS  |  CONTACTA

Informació general

     HORARIS

- L’escola romandrà oberta de DILLUNS a DIVENDRES
- Els horaris estan subjectes a possibles modificacions per motius d’organització interna
- En els periodes vacacionals, l’horari de les activitats infantils es regirà com als Centres Escolars

Informació horària:

    CALENDARI

- El curs s’inicia al SETEMBRE i finalitza al JULIOL. Durant el mes de juliol, els horaris de les classes es faran intensius durant la primera quinzena
- A l’AGOST, l’escola romandrà tancada i s’abonarà la QUOTA D’ESTIU ( 80 % de la quota mensual)

    INSCRIPCIÓ

- Per realitzar la inscripció, és menester:

  • omplir i signar el full d'inscripció
  • portar una fotografía tipus carnet
  • abonar l’import dels drets d’inscripció

- Per mantenir aquests drets cal estar al corrent de les 12 qüotes mensuals

     QÜOTES

- Les qüotes són prorratejades en 12 mensualitats
- A l’AGOST, l’escola romandrà tancada i s’abonarà la QÜOTA D’ESTIU ( 80 % de la qüota mensual)
- Les qüotes es pagaran per domiciliació bancària. En cas de devolució s'hauran d'abonar les despeses bancàries corresponents

    BAIXES

- Per donar-se de baixa caldrà notificar-ho a la Direcció abans del dia 20 del mes corrent.
- Al donar-se de baixa es perden els drets d’inscripció.
- En el cas de les activitats per adults , en casos excepcionals , es poden donar baixes temporals ( Qüota mensual de manteniment de 12 €)

Disciplines

INICIACIÓ A LA DANSA
PRE-DANSA

- Iniciem la formació i la sensibilitazió envers la dansa del nostre alumnat a partir dels quatre anys.
- Utilitzant com a base de la dansa clàssica i amb el suport de diferents tipus de música ( moderna, clàssica, películes infantils d’animació...) pretenem que la canalla vagi familiaritzant-se amb la dansa d'una manera lúdica i divertida. -Treballant el ritme, la musicalitat, l’espai, l’esquema corporal, la coordinació...

INFANTIL I JUVENIL
CLÀSSIC

- La dansa clàssica és la base tècnica per a l'execució de qualsevol tipus de dansa.
- El treball ha de permetre dominar la col·locació, la coordinació i l'expressivitat, els moviments encadenats, girs, equilibris i salts.
- Aporta coordinació,flexibilitat, potència, elegància i sentit musical.
- Ajuda a establir una bona posició corporal.
- La seva correcta pràctica permet la rehabilitació de problemes posturals.

-Cal remarcar que quan el nivell tècnic ho permet i la musculatura de la ballarina està prepara s'inicia el treball amb les PUNTES.

- La preparació per als examens de la Royal Academy són unes classes destinades a treballar el mètode de la Royal anglesa per tal de potenciar i millorar les capacitats tècniques i artístiques del nostre alumnat.
CONTEMPORANI
- La dansa contemporània va néixer a finals del segle XIX com una reacció contrària a la dansa clàssica.
- Les principals creadores d’aquest estil vàren ser les nortamericanes Isadora Duncan ] i Marta Graham ] .
- És un tipus de dansa molt experimental i evolutiva, on els moviments sorgeixen d’una forma lliure i natural.
- Es caracteritza per la contracció-rel.laxació muscular per produïr energia motora.
- La caiguda i la recuperació, els girs, els salts, els moviments segmentaris i parcials… són elements molt freqüents .
- És una disciplina molt exigent, requereix tenir una base sòlida de dansa clàssica.
MODERN

- Aquest modern estil de dansa té el seu orígen a la ciutat de New Orleans (EEUU). És l’expressió musical de l’antic Blues i Ragtime americà, i es va extendre arreu del món gràcies a pel.lícules com “Fama”.

- A mida que ha anat evolucionant, ha derivat en una de les bases més sòlides del que es coneix en l’actualitat com “ball modern”.

HIP-HOP / FUNKY
- Es diu que el veritable Hip-Hop no és una moda, sinó una cultura, una forma de viure.
- Les arrels de la cultura HIP-HOP es remunten a les bases de la cultura Afroaemricana dels Estats Units.
- L’estil de dansa prové del Break Dance dels anys seixanta amb el “good foot”, i més tard rep influències del Jazz, el Contemporàni i l’expressió corporal.
ADULTS
MODERN-JAZZ BÀSIC 
- Aquestes classes estan dirigides a totes aquelles persones que busquin un espai per a desenvolupar les seves capacitats artístiques ( ritme, musicalitat, expressivitat... ) a l’hora que treballen les seves capacitats físiques ( flexibilitat, coordinació, resistència...) i potencien les seves capacitats socio-emocionals ( autoestima, interrelació personal...)
- El treball tècnic dóna pas a les coreografies que són l’objectiu final de les classes. La música emprada és molt variada.
- El perfil de l’alumnat és molt divers, però que té en comú una cosa... La pasió per la dansa.
DANSA ORIENTAL

- La dansa del ventre és una de les més antigues del món, es ballava als pobles de l'Orient mitjà i al nord d'Àfrica, on sempre ha estat lligada a la fertilitat i al culte a la mare Terra. Les dones ballaven descalces, en contacte amb el sòl, fent moviments circulars amb el ventre descobert, símbol de vida i eix espiritual. La dansa del ventre que coneixem actualment ens arriba de l'Egipte prefaraònic. Era més acrobàtica i geomètrica, amb l'arribada de ballarines procedents de l’India es va enriquir amb moviments més ondulants i femenins.

- Actualment, la dansa del ventre ha recuperat en certa manera el seu significat espiritual i d'exaltació de la feminitat. La dona occidental hi ha trobat una manera diferent d'expressar-se i de viure el seu cos.

BENEFICIS:

  1. Aquesta dansa és molt beneficiosa, tant a nivell físic com espiritual: Aporta serenitat i potencia la concentració, alivia els dolors provocats per la menstruació i els símptomes de la menopausia.
  2. Al ésser moviments interns s’enforteixen els músculs d’endins cap enfora.
  3. Treballa molt la zona pèlvica i abdominal.
  4. Ajuda a corregir la postura.

Si tens qualsevol qüestió o comentari, escriu-nos

 

Grups per edats i/o nivell de maduresa

Els grups s'organitzen per edats i/o nivell de maduresa. A cada grup li corresponent diferents disciplines.

L'estructura és la següent:       Iniciació a la Dansa
        Activitats infantils
        Activitats per a joves
        Activitats per adults

 

Infantils -nens i nenes de 4 a 16 anys-

NIVELL GRUPS i EDATS   DISCIPLINA  ·  PROFESSORAT
 INICIACIÓ  DANSA
 Pre-Dansa I ...................4/5 anys
   
 Pre-Dansa I.I ...................6/7 anys
 
 DANSA
 Grup I .......................... 8/10 anys
   Clàssica  ·  Griselda Marfil
 Royal  · 
Laura Fernández
 Contemporània  · 
 Modern  · 
Júlia Barra
 Hip-hop / Funky  · 
 Grup II .......................11/13 anys
 
 Grup III ................... 14 /16 anys
 

Joves -a partir de 16 anys-

NIVELL   DISCIPLINA  ·  PROFESSORAT

   INICIACIÓ

   Clàssica  ·  Griselda Marfil
 Contemporània  ·  Pepe Hevia
 Modern  · Júlia Barra
 Hip-hop / Funky  ·
   INTERMEDI  
   AVANÇAT  

Adults

En aquest grup, tenen cabuda totes aquelles persones que busquen una activitat que els permeti gaudir de la dansa sense complexos.

Objectius bàsics:

  • Millorar el dinamisme
  • Potenciar la coordinació
  • Treballar el sentit del ritme
  • Incrementar les qualitats físiques - la flexibilitat, la força, l'agilitat i la resistència -
DISCIPLINA  ·  PROFESSORAT
MODERN - JAZZ BÀSIC · Júlia Barra
DANSA ORIENTAL · Sílvia Lezcano

 

Normes internes d'organització

1. Abans de començar la classe
  • Puntualitat
    L’alumnat ha d’estar a l’escola 15’ abans de l’inici de la classe.

  • Calçat
    Cal treure’s les sabates del carrer i desar-les al sabater del passadís.
    El grup d’INICIACIÓ, caldrà que portin les sabates sense SORRA ni PEDRETES.

  • Vestuari
    S’ha de portar l’uniforme de l’escola per fer les classes.Cal marcar amb el nom i cognom la roba i les sabatilles. Al sortir del vestidor, per tal d’evitar perdues, s’ha de desar la roba a la motxilla.

  • Cabell
    El cabell no ha de molestar mentre es balla.
    • Iniciació a la dansa , clàssic i Royal:
      Cabell perfectament recollit i subjectat (Monyo,cua, diadema...)
    • Modern, contemporani: Cabell recollit (Cinta, diadema...)
    • Hip-hop/Funky: Recomenable portar-lo recollit ( mocador, gorra, cua…)

  • Acompanyants
    Els/les acompanyants deixaran l’alumnat a la porta.

  • Sorollositat
    Caldrà respectar el SILENCI necessari per a treballar correctament.

  • Menjar
    A l’escola no es pot menjar. No està permès portar llaminadures.

2. Durant la classe
  • Entrada a la sala
    Es farà amb ordre i en silenci

  • Actitud
    Cal tenir i mostrar una bona actitud per fer la classe. L'interès i la motivació són fonamentals per a treballar.
  • Objectius
    L’esforç i el treball constants ens ajudaran a assolir millor els nostres objectius: Gaudir de la dansa, disfrutar ballant, educar-nos en les arts…

  • Rellotges, joies
    Millor no portar-ne mentre es fa classe.

3. En acabar la classe
  • Sortida
    Al sortir de la sala es farà amb ordre i en silenci.

  • Equipació
    Cal tenir cura de no deixar-se la roba ni les sabatilles al vestidor

  • Higiene
    És recomenable dutxar-se després de la classe.



ENTREVISTES
Per concertar una entrevista amb el professorat, caldrà demanar una cita prèvia per concretar dia i hora.

 

≡    DEMANEM LA VOSTRA COL-LABORACIÓ PER A OFERIR-VOS UN BON SERVEI    ≡

 

amunt

 



home  ·  mapa web  ·  política de privacitat  ·  vols treballar amb nosaltres ?